2012. január 20., péntek

Köszönöm a díjat!

Díjat kaptam HENITŐL!


Nagyon örülök neki, mert ennek a széles mosolyú napocskának a derűje rám fér! (kicsit besokalltam a szürkétől, a borongóstól... Ti nem?)
Mint minden díjnak, játéknak, ennek is szabálya van!
Íme:

1.Vedd át a díjat!
2.Köszönd meg annak, akitől kaptad!
3.Tedd ki a blogodra!
4.Add tovább másik 4 blognak!
5.Írj magadról 3 dolgot!

No, most jön a fejtörés, hogy kinek is adjam a díjat?!
Az első díjazottam Kikocs, akinek nagyon szeretem az életszagú, őszinte írásait. Tisztelem azért a munkáért, amit a gyerekek mellett a Nagycsaládosokért végez!
A következő díjazottam a
Napsugaras Parókiám illetve Parókiánk, mindig rendkívül kifinomult lelki ízlésről árulkodik a blog, teljes harmóniában hintáznak együtt a képek, a zene és az írás!
Továbbadnám a vándordíjat Mammkának, mert sokat tanulok a bejegyzéseiből, lehiggaszt, megnyugtat, gyakran szembesít. Mammka keltette fel az érdeklődésemet és hívta fel a figyelmemet a madarak szépségére. Az idén ínyenc csemegéket vásároltam nekik (pl. rovarlárvás faggyú!! Isteni lehet!) és olyan helyre raktam ki madáretetőket, ahol gyönyörködhetek bennük az ablak mögül!  Köszi!
...és végül, de nem utolsó sorban Bettinek  küldöm a díjat. Köszönetképpen, hogy nyitva hagyta a blogját és nem engedett olyan erőknek, melyek nem e világról valók. Akik a netet az arc nélküli mocskolódásra, piszkálódásra használják, semmiképpen nem méltók arra, hogy megfossz bennünket magadtól! Nagyon örülök, hogy továbbra is látogathatlak!

Három dolog magamról:
1. Nagyon szeretek főzni, sütni: feltölt és a bennem lévő kreativitásnak jó stimulációja. Olyan örömmel tudom nézni, ahogy jó étvággyal esznek, valahogy olyankor megelégedettnek látom az arcokat!
2. Sok-sok ügyes szorgos hangya kell körém, mert oltári jó ötleteim vannak, állandóan akcióban vagyok de mindig kellenek mellém olyanok, akik elvarrják a szálakat. Gyorsan átlátok helyzeteket, kitalálok, már mondom is hogy : - Na, gyerünk! Csináld! (Hiszen, amíg "Ő" csinálja, nekem már teljesen másik és új szálak szövődnek a fejemben!)
3. Fűtőtesthez (kemence, radiátor... Amit találok!)  dőlve szeretek pihenni (olvasni vagy filmet nézni). Ha elfáradok, rettenetesen fázok. Ahogy átmelegszem és megpihenek egyből kezdődhet újra az akció!
Köszönöm Heni, hogy rám gondoltál!
E.

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen Erika!
    Igyekszem továbbadni majd, egyenlőre kevéssé tudom, hol áll a fejem, ott tartunk, ahol decemberben abbahagytuk, nekünk évnyitás van, és nem évzárás :) Van még két elmaradt játék, amit tovább szeretnék adni, remélem ha azokra lesz energiám, erre is. Legalább szinte mindenkit díjazni tudok majd, akit szoktam olvasni :)
    Köszönöm mégegyszer!

    VálaszTörlés