2011. október 25., kedd

Köszönjük!


...és megint csak köszönjük!


Hogy is tudnám megköszönni, hogy ott lehettem, hogy hallhattam, hogy láthattam.
Sebestyén Márta és barátai a pécsi Kodály Központban léptek fel, Liszt korának népi és társasági zenei világába vittek bennünket kirándulásra.
Egyszerre volt felemelő, megnyugtató, pihentető... hiszen Ő garancia az abszolút minőségre. A színpadon ott volt a tudás és az alázat, a közvetlenség és a méltóság, a nemes egyszerűség és szemet kápráztató szépség. 
... és ott volt Katika... az én is kis tanítványom, aki messziről ugrott a nyakamba.
A szép esti élményünkre ma tette fel a koronát.
Megkértem, hogy mesélje el az osztálytársainak, hol találkoztunk az este és mit láttunk.
Minden megmaradt neki, és csak mesélt, és mesélt. Ragyogott a szeme. Egész nap összekacsintottunk egy kicsit... hiszen együtt voltunk egy varázslaton.
E.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése