2011. október 10., hétfő

Nyitott templomok éjszakája Abaligeten

Nem értem rá beszámolni róla, pedig megérdemelte volna az esemény...

Program: 
  • toronytúra a templomban
  • mise borkóstoló
  • bibliai ételkóstoló 
  • abaligeti templom totó
  • mini hangverseny: Magyari Éva (trombita), Oláh László (orgona) jóvoltából
Ez a Virág féle indiai lepény! Nagyon finom lett!




A bibliai ételkóstoló nagyon jól sikerült. Oroszlánrészben Sipos Edit érdeme, aki nagy odaadással szervezi ezeket az alkalmakat, a legapróbb részletekre is ügyelve. Én egy aprósággal járultam csak hozzá: a lepénykóstoláshoz elkészítettem a Virág által közzétett naan-t.
Kedves Virág!
Olyan sok dicséretet söpörtem be érte!
Köszi!
Edit ezt a könyvet használta:

Gyönyörű este volt: sokan voltunk (olyanok is, akik nem templomba járók), gyerekek, családok...
Minden szép eseménynek örülni kell, mert azt nem mi döntjük el kinek, mikor avatkozik be Isten az életébe...
Lehet, hogy éppen akkor és ott...
E. 

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép napotok lehetett, nem hallottam még ilyen napról és milyen jó lehetett ott a templomban, együtt!:)Örül a lelkem, hogy ilyen is van:)

    VálaszTörlés