2011. november 14., hétfő

Ajándék ötletek!

Talán ezen a héten nekiállhatok a karácsonyi ajándékkészítésnek, de természetesen böngészem, hogy mit lehet már bekészíteni az ajándéktároló rejtekhelyemre, hogy ne érezzem úgy decemberben, hogy ebbe a karácsonyba bele lehet fulladni ANYAGILAG! A küzdelem évek óta tartó és pár éve tudatos...
Találtam néhány neten rendelhető kedvességet, összegyűjtöttem, hátha segít másnak is!
Itt van például ez a nagyon szép JEGYZETFÜZET (az egész sorozatot végigvásároltam már, ezért merem ajánlani). Minden oldal alján igeversek, nagyon szép kiadás 450 Ft.
Kapható a Parakletos Webboltban egy KARÁCSONYI CELOFÁNTASAK, amely betlehemi jelenetet ábrázol és a felirata: Áldott karácsonyt! Üdvözítő született ma néktek! Mindössze 16 Ft, neten rendelhető, nagyon sok mindent rakhattok bele! (Én házi édességet, mézeskalácsot fogok!)
Jelenleg itt a legolcsóbb a A legeslegszebb betlehemes című könyv (1275 Ft), mely szintén szép ajándék gyerkőcnek. 
Ha van a családban apróka DÖBRENTEI ILDIKÓ könyvére vessetek egy pillantást ezen az oldalon.


Az Aldiban kapható a KARÁCSONYI TÉSZTA, nagyon szép csomagolásban, fél kg-os kiszerelésben.



Évek óta nem olvastam A SZÍV újságot, valahogy kikerült a látókörömből, de ezen a hétvégén első számú olvasgatni valóvá lépett elő, el is határoztam, hogy előfizetek, ajándéknak is elsőrangú. (Lehet, hogy én ezt kapom magamtól, mert szerintem jó voltam... A hiba csak ott csúszna be, hogy ezt nem én mondom meg!)
Szép napot!
E.


1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez a sok ötlet. Csak ülök és nézek, hogy milyen jó dolgok vannak. :)

    VálaszTörlés