2012. július 6., péntek

Fagyi!

A Virágtól kapott fagyi recept bevált, a siker óriási volt...
Csak hízott, hízott a májam...
Nektarinból készítettem, ugyanannyi tej, mint tejszín, kevéske cukor.
Nem a zacskós összerázós módszert választottam, mert nagyobb mennyiségben készült. Egy jól záródó műanyag edénybe tettem, majd a fagyasztóba. Fél óránként átdolgoztam egy kanállal, amíg el nem érte fagyis állagát!

Íme:


Élvezem a nyár ízeit, a finom, friss zöldségek zamatát, a fűszerek illatát, a virágok színességét, a hajnali madárcsicsergést.
Olyan jó, hogy minden nap tudok főzni a kertből, változatosan, sokkal inkább húsmentesen, mint télen!
...és hálás vagyok érte, hogy válogatás nélkül mindent megesznek az itthoniak! 
Köszönöm a fagyi receptet! Már tervezem a következőt...
E.

3 megjegyzés:

  1. De jó lett! És örülhetsz, hogy nálatok mindent esznek! :)))

    VálaszTörlés
  2. Erika, majd nézz már be hozzám, ha időd engedi!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Erika!

    Nagyon szeretem olvasni az írásait. Kezdő anyukaként is rengeteget tanulok és tanítok a kisfiamnak a bejegyzéseiből. Ezért szeretnék Önnek egy díjat továbbítani, remélem elfogadja.

    Üdvözlettel: Károlyi Anita

    VálaszTörlés