2013. február 14., csütörtök

Vicces

Rajz órán bohócot rajzoltunk. Megnéztük képről, énekeltünk róla, elmesélték a gyerekek ki az, aki már látott igazi bohócot. Már csak az volt hátra, hogy papírra kerüljenek a vidám figurák...
- Csukjátok be a szemeteket, képzeljétek magatok elé, vegyétek elő a fantáziátokat!
Andris lázasan keresgél a táskájában, türelmetlenséget, ideges mozdulatokat látok tőle.
- Andris! Fogj hozzá a munkához, rajzolj te is!
Ingerülten a padra csap:
- Csak tudnám mi az a fantázia, amit elő kell venni!
Azon túl, hogy jót mulattam rajta, el is gondolkodtatott! Vajon hányszor nem tudnak a gyerekek mit kezdeni a szavainkkal, kifejezéseinkkel.
Hasonló zűrzavart okozott néptánc órán, hogy járjunk úgy, mint egy baromfi!
Andriskám azt hitte, hogy butáskodni - szó szerint - baromkodni kell!
Jól ment nekik!

Amikor a szó tisztázva lett, már tudtak úgy járni, mint egy pulyka vagy egy tyúkocska, esetleg kacsa vagy liba.
Hát ennyit a szavak jelentéséről és a mindennapi élet humoráról!

***

Köszönöm, hogy olyan sokan érdeklődtetek felőlem: - Jól vagyok! Nem tudtam írni! Kicsit kiüresedtem és telítődtem egyszerre, talán csömör érzésnek is nevezném. Talán most újra indul a bringa...
Hálás vagyok a sok jókívánságért, biztatásért!
Köszönöm!
E.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök,hogy jól vagy. Szeretek hozzád járni. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is így vagyok vele, és örülök, hogy újra olvashatlak :)
    Beáta

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm! Annyira kedvesek vagytok. Sok minden motoszkál a fejemben, remélem kiíródik... Erika

    VálaszTörlés