2011. július 25., hétfő

Ovis szülők figyelem!

Minden hónapban alig várom, hogy a postaládámba kerüljön a Praktika újság. Egy hónapig legelek rajta, lapozom elölről hátra, majd fordítva, csüngök a több évvel ezelőtti számokon és mindig felfedezek benne valami olyat, amit nem értek, hogy nem láttam meg eddig. 
A lényeg a lényeg!
Az augusztusi számban fantasztikus, egyszerűen és olcsón elkészíthető szerepjáték kellékek találhatók. A gyerekek szeretnek felnőttes szerepjátékokat játszani és rettentő sokat tanulnak belőle. A boltos felszereléstől, az orvososig, a fodrászostól a háziasszonyosig találtok mindent. Tényleg csak egy kis kreativitás, szabadidő, letett dobozok, anyagok, vödörkék, ládák kellenek hozzá és biztosan nagy örömet lehet szerezni vele a gyermekeknek! 

Még valami, amit itt láttam először!
Több lekvár egy üvegbe, csíkosan!

Az én ötletem! rovatban várt rám az újabb meglepetés! Egy kedves hölgy Gyömrőről foltvarrásos technikával varrt egy ágytakarót Tandori Dezső verseivel és Agócs Írisz illusztrációjával. Agócs Írisz személyes ismerősöm és nagyon szeretem a figuráit (remélem hamarosan abaligeti lakós lesz!) a Tandori verses könyv pedig nagy kedvencem.
Fantasztikus könyv!


Tandori Dezső: És most

És most lefényképezkedünk,
Hogy mindörökre meglegyünk.

Erika

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm az ajánlót, nem szoktam semmilyen újságot venni, de most kivételt teszek. Mackónép aranyos, a vers meg különösen :-)

    VálaszTörlés
  2. Már megjelent az augusztusi szám? Szaladok is! :)

    VálaszTörlés