2010. december 4., szombat

Pillanatképek a karácsonyi vásárunkról...

A mi iskolánkban is rendezünk karácsonyi vásárt az adventi időszakban. A bevételt a képzőművészeti tanszakosok évzáró alkotótáborára fordítjuk, így a szülőknek a költségek fele marad csak tehertételként. Néhány pillanatkép erejéig legyetek velünk kicsit itt, Abaligeten! 
A nyakláncok Mari keze munkáját dicsérik!
A nemezgömböket Böbe készítette! Ez az a golyó, amit én is mutattam Nektek egy korábbi bejegyzésben, csak én fényévnyire vagyok a Böbétől!

Gondolom ezeket a portékákat felismeritek: a tűnemezelt tokok és mécsestartók itthon születtek! 
Zsuzsi gyönyörű ajándékdobozokat hajtogatott!
Ivett a macikkal kápráztatott el mindenkit!
Nóri a kislányával origami díszeket hajtogatott.
Klári filcből varrt karácsonyfa díszeket!
Szóval sokan böktük, ragasztottuk, varrtuk és hajtogattuk, szabtuk és gyűrtük! 
Legközelebb december 10-én vásározunk! Ismét lesz büfé (zsíros kenyér, lila hagyma, narancsos-fahéjas tea), szép zene, sok portéka! Szeretettel várunk mindenkit! 
Erika

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép munkák! Kár, hogy messze vagytok.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűeket készítettetek!
    Klári nagyon ismerős Nekem!:-)

    VálaszTörlés