2010. november 28., vasárnap

Könnyű, gyors, szép!

Egy rövid kis bejegyzésben szeretném közzétenni elkészített angyalkáimat, melyek mini zsákocskáit sok dologgal tölthetitek meg: mogyoróval, cukorkával, fűzött nyaklánccal, bármilyen apró ajándékkal.
Mi kell hozzá?
  • facsipesz
  • én gumilapokat használtam, de karton is tökéletes
  • bármilyen textil hulladék, én virágcsokrokról elteszem azt a selymes, átlátszó anyagot, abból varrtam a kicsi zsákokat
  • olló, ragasztó, filctoll az arcocskák megrajzolásához 
  • és a szabad alkotó fantáziátok!
Itt találtam:   http://winkler.turbo.at/shop_hu/cms.php?language=hu&content=Basteltipps
A karácsonyi témánál megtaláljátok: karácsonyfadísz angyalka! Sok szép dolgot találtok még itt!



 Ez itt az eredeti méret, kicsit nagynak találtam! Gyártottam kisebbeket is! 



Csomagdísznek, csomagolásnak, szerény ajándéknak egyaránt kiváló! 



2 megjegyzés: