2010. november 23., kedd

Többszöri nekifutásra, de sikerült!

Virágnak köszönhetően levelező tagozaton elvégezhettem a csokikanál készítő harmaddiplomás képzést! Ha ti nem szeretnétek pótvizsgázni, javaslom a Milka csokival ne kísérletezzetek! Nálunk a kutyák nagyon örültek, hogy elszúrtam! A melegítés hatására kicsapódott belőle valami "egészséges" adalékanyag és kásás lett. Olyan képet véletlenül sem mutatott, mint a Virág blogján. Mivel nem akartam szégyent hozni a fejére súgást kértem! Ennek az eredményét láthatjátok itt!


Itt még nagyon izgultam, hogy megszilárdul-e! 


És lássatok csodát! Sikerült!
Erika

4 megjegyzés:

  1. Mi is a titka? Szépek lettek! Mi is kipróbáltuk egy 700grammos milkával. Nem lett mutogatnivaló. Orsi

    VálaszTörlés
  2. Jaj de szépek lettek!Már én is gondoltam rá, hogy kellene csinálni.
    A képre írást leírom holnap Neked!:-)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jó ötlet. :) Itt nagyon-nagyon sok kanalat kell majd használnom. :)))Na meg csokit.:)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Orsi!
    Képzeld én is úgy jártam a Milkával, ahogy gondolom Te is... csúnya csomós lett és olyan grízes kicsapódás keletkezett benne. Amivel sikerült, az bevonócsoki, a Lidl-ben vettem, bevallom a nem túl drága fajtából. (Talán 150 Ft körül volt egy táblával) Kevéske margarinnal dolgoztam össze és attól lett kicsit folyósabb.
    Erika

    VálaszTörlés