2010. november 7., vasárnap

Nagyon hamar itt lesz ám...

Gondolom többen megkezdtétek már a karácsonyi előkészületeket és titokban ti is bökögettek, kötögettek, varrjátok, tömitek, áztatjátok, festitek és kenitek. Legalábbis remélem, hogy nem hagyjátok, hogy elvigyen benneteket az ár, a bevásárló roham, a hallottak napi karácsonyi dekoráció. Én is elkezdtem... Nálunk (baráti és családi körben) a készített ajándékoknak nagy rangja van, ha nem lenne illetlenség sokaknak nyújtanánk be privát megrendelést. Küldöm nektek a karácsonyfa díszeimet, melyet hungarocell golyóra tűnemezeltem, szemüveg vagy tolltartómat, melynek díszítőmotívumai tűnemezeléssel kerültek rá a filcanyagra.

Nagyon örülök, hogy két képet ide tudtam rakni Nektek, már csak arra kellene rájönnöm, hogy is csináltam!
Még ma teszek fel valamit, egy kicsit később! Erika

1 megjegyzés:

  1. Nagyon, nagyon szépek!
    A karácsonyfa díszek különösen tetszenek!
    Szeretnék kérni iwiwen egy email címet ahova küldhetem a karácsonyi visszaszámláló leírását!
    Pusziiiiii

    VálaszTörlés